Service aanvragen

Ondanks dat M-System er alles aan doet om de kwaliteit van haar apparaten op het hoogste niveau te houden, kan het gebeuren dat een apparaat een mankement vertoont. Je kunt op een aantal manieren jouw servicemelding kenbaar maken. We raden je echter aan om eerst de gebruikshandleiding zorgvuldig door te lezen. Hier vindt je vaak al antwoord op je vraag.

Hoe doe ik een servicemelding?

Via het Service Formulier
Per telefoon: 0031 (0)20-436 35 25
Via Skype: boretti.technische.support

Hoe weet ik hoe laat de monteur komt? 

De planning is definitief vanaf 15.00 uur op de dag voor het bezoek. Voor die tijd is het nog niet bekend in welk dagdeel je bezocht wordt. Indien jouw mobiele nummer bij ons bekend is, zal er na 15.00 uur een sms-bericht worden verzonden met het dagdeel waarin de monteur wordt verwacht.

Het wijzigen en/of annuleren van een reeds gemaakte afspraak kan telefonisch op
0031 (0)20-436 35 25 zonder extra kosten een werkdag van te voren tot uiterlijk 17.00 uur.

Wat houd ik bij de hand?

Tijdens het aanmelden van de storing maar ook bij het bezoek van de monteur dien jij jouw aankoopbewijs binnen handbereik te hebben. Zonder aankoopbewijs kan niet bepaald worden of je nog garantie hebt.